Wednesday, 22 October 2014

San Francisco Bay Area 


Nathan Lewendig - Klankingenieur / Designer (Dit is my!) 


Tans het ek verdeel my tyd soos hierdie: 30% konsert, 30% korporatiewe, 30% werk op Sound Design Live (dit is hierdie site!). Vir die meeste werk, ek as volg betaal: 
$ 20-25 / uur werk as 'n A1 of A2 op konserte. $ 25-32 / uur werk op korporatiewe geleenthede. Dit is meestal subkontraktering situasies waar ek 'n persentasie van die totale arbeidskoste. $ 50 / uur saam met my eie kliënte en bring in my eie toerusting. Hierdie werk net gebeur 'n paar keer 'n jaar. Verlede jaar het ek het 'n korporatiewe webcast gebeurtenis vir byna $ 100 / uur. Groot, ek weet, en ek probeer om meer van daardie werk te kry! 0 $ / uur werk op Sound Design Live. Help dit ondersteun deur die koop van 'n boek of skenk! 'N Paar jaar gelede het ek gewerk meestal as 'n goeie ontwerper en kontrakte gewissel van $ 500 tot $ 2500. Dit was groot pret en kan potensieel het daartoe gelei dat meer geld nie, maar dit was moeilik om saam te stel 'n werkbare skedule. Repetisies en vergaderings sou bots en ek sou maande af tyd. Voor dit het ek getoer, wat my verdien $ 550 / week ($ 2200 / maand), maar is emosioneel veeleisend. 
In Slowakye Ek het € 75 / dag ($ 100) subkontraktering. In Portugal ek verdien € 150 / dag ($ 188) saam met my eie kliënte. Die eerste klank ingenieurswese werk wat ek ooit in Portugal moes betaal € 35 / dag ($ 44), en ek was net gelukkig om in staat wees om te bly in die land. Na die eerste show Ek het na die kroeg in die straat af wat so klein is dat jy net kon squeeze in, bestel jou drink, en loop terug in die straat. Ek het die helfte van my geld op twee caipirinhas en voel great. 




sound-design-live-nathan-lively-Income-expense-2013


sound-design-live-how-much-do-live-sound-engineers-make-CZ-flag









No comments:

Post a Comment