Wednesday, 10 September 2014

Wat doen julle nou eintlik? 


In baie maniere, ek is 'n professionele luisteraar. Ek werk op die akoestiese ontwerp van luidsprekers, luister na musiek enige foute in die klank te hoor, en die neem van akoestiese metings. Musiek is baie meer ingewikkeld as wat die meeste mense besef. Daar is klanke wat ons kan hoor, maar kan nie meet. Ons gebruik allerhande terme klank kwaliteit te beskryf - vir my musiek kan klink "boomy", "nasale", "gritty" of selfs "leun". Ek is verantwoordelik vir die gehalte. Wanneer ek nie luister nie, ek skakeling met ander ingenieurs die ontwerp van die nuwe klank stelsels te verfyn. 


Wat is jou werk dag? 


Ek werk van 08:30 tot 17:30 in 'n navorsing en ontwikkeling fasiliteit. Ten minste twee derdes van my tyd spandeer luister of om akoestiese metings van vibrasies, met behulp van lasers. Ek luister in 'n anechoic kamer, wat is 'n spesiale kamer waar al die klank eerder as om opgeneem weerkaats die mure. Dit maak dit makliker om klein verskille in klanke te hoor. Ek luister musiek, enigiets om te lewe van 'n solo stem tot 'n volle orkes, want dit bied die beste verwysing te hoor hoe realisties dit klink. Die doel is om al die akoestiese inligting ongeskonde uit die konsertsaal aan die luisteraars se ore te kry. 


Wat doen jy graag oor dit? 


Ek het nog altyd gefassineer deur klank - in my tienerjare, ek gebruik luidsprekers te bou. Nou moet ek betaal om te luister na musiek. Ek is lief gaan gebeure om te lewe, en een van die dinge wat ek geniet van my werk is die uitdaging van die ontwikkeling van 'n illusie van luister na die ware jakob, in plaas van om by die huis te luister na 'n opname. 


Wat is nie so 'n groot oor dit? 


Jy kan 'n bietjie moeg van luister na jou gunsteling stukke van musiek, maar dan moet jy net gaan om te luister na iets heeltemal nuuts nie - dit is nie juis 'n karwei. Dit kan ook frustrerend wees as 'n projek stalletjies weens beperkings op kos, as jy eers begin werk op dit. Ek haat dit om in gevaar te bring. 


Watter vaardighede het jy nodig om die werk te goed doen? 


Jy moet 'n goeie begrip van akademiese elektro-akoestiek - hoe elektriese krag te omskep in klank. Dit tel vir 'n baie as jy 'n ware liefde vir musiek, en 'n skerp oor hoe musiek moet klink. Sluit jou oë is 'n baie eenvoudige manier om afleidings te skakel en kry jou brein te fokus op dit wat jy hoor. Die menslike oor is nog veel meer sensitief vir sekere aspekte van musiek as enige ander meting toerusting kan wees. Om dit te doen en jy moet ook geduldig wees, en 'n perfeksionis as goed, want die werk kieskeurig kan wees. Dit kan 'n lang tyd om dinge reg te kry nie. 


Watter raad sal jy aan iemand met hul oog op jou werk gee? 


Die meeste klank ingenieurs in my maatskappy begin deur te eksperimenteer en die bou van die sprekers. Jy moet 'n nuuskierige gees. Kry 'n graad in elektroniese, akoestiek, fisika of meganiese ingenieurswese. Gaan na soveel live musiek shows as wat jy kan - jy moet vertroud is met hoe musiek moet klink te wees. Probeer om te lees oor hoe sprekers kan funksioneer. Jy kan probeer om die werk ervaring te kry met 'n ferm terwyl doen jou graad. Die vaardighede kom met ervaring. 


Wat is die salaris en loopbaan soos? 


Begin salarisse vir klank ingenieurs werk in klein maatskappye begin om rofweg rondom die £ 20,000- £ 23,000 merk, maar groter maatskappye meer betaal. Jy kan opstaan ​​deur die geledere hoof van navorsing of hoof van ontwikkeling. Jy kan ook in 'n opname-ateljee, of vryskut. 


www.bowers-wilkins.co.uk 


Vir meer inligting oor opleiding en loopbane in klankingenieurswese, besoek die Audio Engineering Society by www.aes.org; die Instituut van klank en Kommunikasie Ingenieurs by www.isce.org.uk; of die Instituut van Acoustics by www.ioa.org.uk








No comments:

Post a Comment